maanantai 17. lokakuuta 2011

Pieniä iloja

Älyttömän hyvä fiilis kaikesta, lillun hattarameressä. Pikkusiskoni Kikka ja Noran serkku Maria ovat täällä, muutaman päivän kuluttua Iiris pöllähtää paikalle, sain sekä digikameran että ikuisuusvanhan filmikameran, saaristolaisleipää, ruisleipää, lakritsaa, vaatteita, aurinkoa, pipon, jätskiä, omenastruudelia, sitä aitoa sacherkakkua, oranssit housut (what the f*ck piumpipipiumpipipiupiu), juustomakkaraa, kaurapuuroa, talonvaltauksen, espanjalaiset bileet, meksikolaisserbialaisitävaltalaiset bileet, siiderimäistä persikkaskumppaa, kuvia koneelle, olen melkein ostanut postimerkkejä ja kirjekuoria, löysin järkevät sulkakorvikset, baskerin, kaulahuivin, käynyt Stephansdomin katakombeissa, kulkenut ensimmäistä kertaa D:n ratikalla, kävellyt rikollisesti Schönbrunnin pehmeämpääkin pehmeämmällä nurtsilla ja saada mainion profiilikuvan, huomannut puhuvansa ajoittain jopa brittiaksentilla, ihmiset on luullut mua englantilaiseksi, venäläiseksi, norjalaiseksi, puolalaiseksi ja unkarilaiseksi, saksa alkaa olemaan paremmin hallussa, kyttään ihmisiä metrossa peilin kautta (mikään ei ole ihanampaa/ihanempaa?), sai kuulla kamerakaupasta, jossa on hipsterpoikia myyjinä, näin Wall Streetin vastaisen mielenosoituksen jäänteet, esittelin ihmisille Double Rainbowta ja Frederikin Jeesus Kristusta, en ole lukenut uutisia vajaan viikkoon, leivoin raakaa leipää, tein schnitzeleitä vääristä jauhoista, saanut joululahjaksi lennot jouluksi Suomeen (olen siellä siis 22.-30.12 yeah), opin tuntemaan tätä kaupunkia entistä paremmin, talitintti laulpo kotipihan viiniköynnösoksistossa ja tuntui aivan Suomen keväältä, naapurin läski Karvisen näköinen kissa pelkää mua (ihan oikein sille), sain kiinni järjettömän kokoisen ristihämähäkin mun huoneesta (muistanette kauhu-uutisoinnin yöllä huoneeseen hiipivistä ja viatonta urhiaan pureskelevista superhämähäkeistä, täällä on oikeastaan pelkästään sellaisia hämiksiä), olen löytänyt uusia ulottuvuuksia Youtubesta, lopetin The Simsin pelaamisen fabossa, löysin unirytmini takaisin ja kaikenlaista sitä sattuukaan.

4 kommenttia:

  1. paras toi ettet oo lukenu uutisia viikkoon, oon ylpee susta! tai no en tiiä pitäiskö olla ylpee siitä että joku on uutispimennossa mutta ehkä sun tapauksessa tää on ihan sallittua :D ja kauheeta miten joulu on ihan kohta, tajusin sen vähän aikaa sitte! pusuja <3

    VastaaPoista
  2. voi ihanaa iisa!
    (ihana iisa!)

    lennätit ilon minulle asti.

    VastaaPoista
  3. Nyt oon sitten urakalla lukenut uutisia, niiden kahlaamiseen menikin se pari tuntia :D Kerrankin odotan joulua samalla tavalla kuin alle 10-vuotiaana!

    Aura, pitää nähdä kyllä joululomalla! Ajattelin viettää jonkun päivän Helsingissä ennen paluulentoa, kun sinne anw "joudun" tulemaan. Varaa siis kalenteriisi aikaa minulle. :)

    VastaaPoista
  4. joo nähdään ehdottomasti! voisin myös kirjoittaa sinulle kirjeen (jatkaa siitä mihin seitsemänvuotiaana jäimme..), eli laita toki osoitteesi inboxiini, kuomaseni!

    hyvää jatkoeloa siellä, halaus!

    VastaaPoista